Starship
Wednesday, 24 July 2013 • 16:21 • 0 comments



HIDUP DAH TAK BERMAKNA LAGI :')

Ya Allah hidup di dunia nie memang selalu mcm nie ka? 
Sumpah aku betul-betul tak tahan sangat menghadapi dugaan mcm nie

 kalau  betul ajal aku semakin dekat,kau percepatkan lah
biar pun aku ni ahli neraka,janji aku bebas dari alam didunia .

aku kat dunia nie dah tak dak sapa-sapa dah
semua nya  buat haluan masing2,dah ada keluarga sendiri
aku ada mama dan aku ada baba 
tapi depa masing2 dah ada keluarga kecil sendiri
Kenapa dugaan ini selalu menimpa kat diri aku? 
kenapa tak orang lain?
Aku masih tak faham dengan keadaan diri aku skrg 
aku wujud tak? aku nie sapa?
aku dah tak bermakna lagi ka? 
setiap kali aku exam,ada ka hampa peduli?
ada kaa hampa bagi semangat kat aku?
start dari aku dari UPSR,PMR sampai laa sekarang SPM
sorang pun buat tak peduli
aku kat sekolah,waris tak pernah pun mai tengok keputusan
sebak sangat2,sampai Hal sekolah punn depa tak ambil tau langsung
sekarang aku dah bnyak hilang tumpuan kat sekolah
stressss sangat2 dgn masalah keluarga !
memang lah semua orang kata apa yg aku nak semua dapat
tapi tuu semua duit,kasih sayang dgn duit tak sama

Aku dari kecil lagi aku tak pernah merasai kasih sayang 
sebuah keluaga yg Bahagia series tak pernah :'(
untung laa sapa yg ada keluaga bahagia kann
mesti  raya nie meriahhh sangat2
bila fikir-fikir kan balik rasa teringin pun ada nk merasai semua tu
tpi nak buad mcm mana dah nasib aku kat dunia nie mcm nie
aku redha dan  cuma tunggu masa jaaaa
sekarang nie pun bila aku ada masalah,aku cuma luah kan
kat kawan baik aku jack dgn amin jaa
selalunya aku luah dekat amin
tapi sekarang semua nya dah berubah
kami dah kenal nak dekat 2 tahun dahh
dia baik,pnyayang,seorang yg setia dan jujur
dia laa dulu bila aku ada masalah selalu ada disisi
dia pun selalu ada msalah keluarga sama mcm aku
tpi dia kira untung arr ada mak & abah yg masih bersama :')
tapi sayang dia dah kehilangan seorang abg yg dia sgt2
(Al-fatihah Mohd Faris)
Sebak bila tengok dia
sampaii aku sendiri yg dapat mimpi 
yg abg dia nak aku tengok2 kan dia dan jaga dia dgn baik
aku rasa bersalah sgt2 tak dapat tunaikan apa yg abg dia nak
aku tak dapat jaga dia dgn baik :'(
Sejak permergian arwah abg dia,dia dah tak macam dulu
dia dah banyak berubah .
sekolah dia dah berhenti
sampai kan aku sendiri pun diabaikan
DUGAAN :'(
tapi sekarang dia dah mula hidup baru,hidup dialam perkerjaan
dan dia pun dah tak duduk kat PINENG dahh
Now dia dah mula hidup baru kat SEREMBAN, N.SEMBILAN
tinggal lahh aku sorang-sorang kat sini
aku harap sgt2 dia dapat berubah kat sana
dan
kekal kan hubungan kita sampai bila-bila
btw ILOVEYOU SO MUCH
MOHD AMINULLAH SALLEH
(18.01.2012)

END












SOME WORDS!


Welcome to my paradise. What do you want in here? Okeh, steal anyhting what you can steal. bold italic underline strike

Profile
Stuff
Tagboard

example CBOX;

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: YOUR NAME