Starship
Thursday, 11 October 2012 • 04:18 • 0 comments



DISEBALIK SENYUMAN ADA TANGISAN :')
Haii Blogger,Sihatt? rinduu kat hang taw tak hehehe * hegehh-hegehh aihhh  
umm hari ini aku tak brapa ada mood sngat laa tak taw la knapa 
sekarang nie hubungan aku ngan dia dahh tak macam dulu,
semakin hari,semakin renggang huahua aku sayang dia  
tapi  apa salah aku?
sampai datang mimpi,yang dia dah ada orang lainn
kalau dapat mimpi mcm tuu,apa petanda dia?
aku risauu laa kalau mimpi jadi knyataan
lagii punn aku tak sanggup nak tnggalkan diaa,aku still sayangkan relayy ini 
kalau bolehh aku nak berjuang untuk mempertahankan hubungan ini muehehehe ^.^
tapi tak logikk laa perempuan yang berjuang,sepatutnya lelaki yang berjuang kenn
tapi tak paa,aku tetap kuat n bertahan
selagi aku boleh bertahan,aku bertahann
Aku harap hubungan kita boleh kekal mcm dulu balik

DATING SAMBIL TENGOK BULAN  ღ Huhu :')

tapi aku nak minta 1 jaa daripada dia,
tolonglah jangan percaya sngat apa yang orang kata
apa yang orang kata,belum tentu 100% betul
d'sebabkan mulut orang nie laa kami dah tak mcam dulu balik
kalau lahh masa nie boleh d'undur balik,aku nak sangat kita bersama

 DISEBABKAN
BENCI SATU PERKARA,HILANG, SEMUA JANJI2 MANIS 
              Semua ni Lumrahh hidup dan adat bercinta
ada gadoh,ada baik
ada benci,ada sayang 
ღ Only u in my HEART 
 

SOME WORDS!


Welcome to my paradise. What do you want in here? Okeh, steal anyhting what you can steal. bold italic underline strike

Profile
Stuff
Tagboard

example CBOX;

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: YOUR NAME